A MANDA DE MENINHEIRA PARA ISAAC

Mónica Fragueiro Carrera, máis coñecida como Meninheira fainos chegar unha alfaia para Isaac, facéndolle unha chiscadela ao mesmo tempo a Rosalía de Castro.

Cando lle indicamos que nos falase un chisco sobre ela, sen dubidalo díxonos:

Ainda que os papelinhos do governo dim que tenho 48 anos, eu juro-vos que nom passo dos 20, tamém conhece-me como Mónica Fragueiro Carrera, mas hai moitos anos que sou meninheira, meni. E meninheira é nome que emprego nos meus emprendementos como freelance. Sou desenhadora gráfica, ainda que tamém elaboro material educativo imprimível. Nai de três, tamém milito a favor da criança respeitosa e a liberdade educativa.


No que atinxe á "peza" que nos presenta explícanos:

Para o  8M do 2019 e usando um prato e um'ha figa -ambalas duas pezas de Sargadelos- montei um símbolo feminista, alonxado do mais empregado, o símbolo coa cruz, que como saberedes vem do espelho de venus, o punho ergueito tem um significado moito máis poderoso, e ademais apoiamo-nos na figa espanta machistas hehehe. Aquela imagem partilhei-na nas minhas redes coas palavras da nossa Rosalia "Eu son libre, nada pode conter a marcha dos meus pensamentos e eles son a lei que rexe o meu destino", agora preparei-no para poder imprimir e fazer, se presta, um cartaz. 



Comentarios

Publicacións populares deste blog

Ana de Vilatuxe, Isaac e a tecelá de soños

Loli Suárez e un café con Isaac

Por ti, Isaac, volveriámolo facer!